- PL
- EN
Najczęściej zadawane pytania
Podstawa prawna
Realizacja usługi jest zgodna ustawą z 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia (Dz.U. z 2019r. poz. 408, z późn..zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
Dla kogo jest ta usługa?
Usłua eRejestracji jest adresowana dla Pacjentów, którzy chcą zarejestrować wizytę online
Etapy realizacji usługi
Aby zrealizować usługę należy się na nią zarejestrować, następnie należy dokonać opłaty. W kolenym kroku, w dniu świadczenia usługi, należy kliknąć w link świadczenia usługi wysłany w potwierdzeniu rejestracji
Wymagane dokumenty
W celu zrealizowania usługi należy mieć przy sobie dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość oraz niezbędne dokumenty potwierdzające wcześniejsze leczenie
Wymagania w zakresie opłat
Opłatę za usługę można dokonać za pomocą szybkich przelewów lub kartą płatniczą
Rezultat realizacji usługi
Zrealizowana usługa zostanie oznaczona jako zakończona i zostanie przeniesiona do usług historycznych
Czas realizacji
Czas realizacji wynosi 14 dni roboczych, jednak w szczególnych przypadkach realizacja może zostać wydłużona o czym pacjent zostanie poinformowany
Wymagany sposób uwierzytelnienia
Do uwierzytelnienia potrzebny jest adres e-mail, nr telefonu oraz hasło zgodne z wymogami
Link do rozpoczęcia procesu świadczenia e-Usługi
Link do rozpoczęcia świadczenia usługi zostanie wysłany w potwierdzeniu rejestracji